هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

دختر یا پسر ... مساله این است ؟


چند روز پیش نتیجه سونوگرافی 5 ماهگی به ما گفت حبه انگور ما پسره و نمی دونم چرا ما باور نمی کردیم ! چرا شگفت زده شدیم ! مگر نه اینکه به سونوگرافی 12 هفتگی اعتمادی نبود ؟ مگر نه اینکه خودش گفت فقط از روی حدس میگم دختره ؟ ولی خوب ما در عالم تصورات خودمون همیشه فکر می کردیم دختردار میشیم و به تصورات شیرین و دنیای فانتزی دخترونه دل بسته بودیم ولی برعکس شد .

حالا من باید به داشتن یه پسر فکر کنم با همه جزئیاتش . تا حالا فکر می کردم دختری خواهد آمد که همه چیش برام آشنا بود ولی حالا ! هنوزم گیج و ناباورم !

نمی تونی متهمم کنی که حالا چون پسره دوسش ندارم یا از اینکه پسره ناراحتم و ... چون من اون آدمی نیستم که دچار همچین احساساتی بشم . بچمه ، پاره تنمه ، دوسش دارم و برای به دنیا آوردن و زندگی کردن باهاش تو دلم قند آب میشه . تنها چیزی که این وسط تغییر کرد به وجود اومدن یه حس جدیده یه چیزی مثل کنجکاوی یا هیجان از روبرو شدن با یه دنیای جدید ! با یه عالمی که تا حالا بهش فکر نکرده بودم و واقعا چیز زیادی ازش نمی دونم ! خود همین حس اونقدر شیرین هست که بتونه با آرزوی دختر داشتن برابری کنه .

از همون لحظه اول به همین فکر کردم و می کنم که شاید صلاح بر این بوده که به جای دختر ، پسر داشته باشم . با همه اون دغدغه هایی که برای بچه دار شدن داشتم ، با همه اون غصه ها و دلواپسی هایی که برای آینده اش داشتم شاید پسر داشتن تقدیر الهی بوده برای آرامش بیشتر من  و برای زندگی آینده خودش در این جامعه که جز آزار و تحقیر برای جنس زن چیزی نداشته و نداره .شاید اینکه منم باید لذت زندگی در دنیای پسرونه رو تجربه می کردم . شاید اصلا با همه روحیات عجیب و غریب من پسر داشتن منطقی تر باشه و هزار شاید و باید دیگه .

نمی دونم ولی مهم اینه که هر چه هست راضی ام و شاکر و عاشق 


نظرات 1 + ارسال نظر
اکسیر سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 11:01

بعضی وقتا فکر میکنم حیفه که ما مردا تجربه مادر شدن رو هیچوقت تجربه نمیکنیم... ولی بعد بلافاصله خدا رو شکر میکنم!
تا حالا هم به اینش فکر نکرده بودم که مهمون آدم یهو عوض بشه، آدم چه حسی بهش دست میده!
ولی خوب شد، چون اونجوری دخترت به من نامحرم بود، ولی حالا بچه ات محرم میشه به من! :ی

در هر صورت بچه به داییش محرمه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد