هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

آخه ببین با کیا طرفیم تو رو خدا

زنگ تفریح تو دفتر نشستیم یکی از بچه های اول اومده ( توضیح اینکه من اصلا با سال اولی ها کلاس ندارم  ) به معلم تاریخشون دفتر خاطره میده میگه : خانوم برام می نویسی ؟ همکارم گفت باشه بعدا که اومدم سر کلاستون . 

بچهه رو کرده به من میگه : خانوم بیا شما بنویس ! 

میگم : من ؟!! من که اصلا معلم شما نیستم و تو رو نمی شناسم .  

میگه : عیبی نداره خوب ! 

میگم : تو اصلا منو می شناسی یا می دونی اسمم چیه ؟ 

میگه : نه ، اشکالی نداره شاید حالا یه روزی معلممون شدی !  

 

من :

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه ی متفکر دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 01:33 http://www.pensive-mad.blogfa.com

خب شاید یه روزی معلمش شدی !!
بنویس دیگه !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد