هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

امید

 

  

 

من از ترحم بر خویش سخت بیزارم   

و با وجود همین چهره های آشفته   

من آن سپیدی خاکسترم  

که ته نشین شده ام  

و مانده ام  

و چشمهایم را  

به چشمهای تو می دوزم  

و دلشکستگی ام را امید می خوانم  

به این گمان که در آن زیر  

                                       زیر خاکستر  

اجاق مختصری هست و صبر باید کرد  

به این امید و خیال است  

که ته نشین شده ام  

و مانده ام

 به رغم آنکه  

دلم چکاوک آتش گرفته را ماند 

مدام می سوزد  

 

                          رضا براهنی  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آتوسا سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 15:22

معرکه بود

[ بدون نام ] شنبه 4 مهر 1388 ساعت 16:06 http://littleblackfish.persianblog.ir

لینکت کردم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد