هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردینی دیگر

  بهار بهترین بهانه برای آغاز
و آغاز بهترین بهانه برای زیستن   

 

 

 

 این اس ام اس یکی از دلچسب ترین اس ام اس های بهارانه امسال بود همه حس من از نوروز و بهار و البته تولدم : هفت فروردین
همیشه در زندگیم دو زمان هست که اونقدر ته دلمو می لرزونه که ناخواسته اشک به چشمم میاره یکی زمان تحویل سال یکی تولدم
فکر نکن از سر خودخواهیه ولی نمی دونم چرا تولدم اینقدر برام حس ویژه ای داره !  خیلی احساس نمی کنم افراد روز تولدشون براشون متفاوت از روزهای دیگه باشه ولی برای من عزیزه و روز به روز هم عزیزتر میشه . خیلی برام سخته که بشینم در خلوت خودم بهش فکر کنم . یه جورایی برام مبهم و رازآلوده . لحظه تولد ، دنیای پشت سر و جهان فرارو ، حس تلخ و شیرین زیستن ، نمی دونم چه چیزی تو اینا برام هیجان انگیزه و حس ژرفی میده ولی از اون دسته آدمهایی هستم که علیرغم  اینکه همیشه زندگیم پر از فراز و نشیب و دست اندازهای بدی بوده و هست  ولی عجیب و عاشقانه زندگی رو دوست دارم و اون ته تهش ازش عمیقا لذت می برم . در ضمن به مرگ و دنیای بعد از اون هم خیلی فکر نمی کنم و به نظرم نمیاد با این داستانهایی که برامون تعریف می کنن خیلی جور در بیاد . کلا حس بدی نسبت به مرگ ندارم چون به جای مرگ و هول و هراس واهی اون به زندگی فکر می کنم به فردا و فرداهای دیگه ، به طلوع هایی که در راهه، به بهاران هر ساله و ...  زندگی زیباست خیلی زیبا ... اونقدر که وقتی به آغازش ،به لحظه تولدم ، به همون روزهایی که دنیا جان تازه ای میگیره و شکوفه ها چشم باز می کنن فکر می کنم گریه ام میگیره . گریه ای هم از سر شوق هم از سر رنج ... مثل اون پروانه ای که می خواد سر از پیله در بیاره .
زندگی زیباست ، جدی و ژرف
تولد بهار مبارک و تولد شکوفه ها و تولد تو و تولد من  هزاران بار هزاران بار