هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

بلیت نیم بها یا فیلم نیم بها !

همیشه پای یک زن در میان است

بعد از کلی امروز و فردا کردن موفق شدم برم فیلم " همیشه پای یک زن در میان است " رو ببینم . البته فیلم که نه ، یه چل تیکه بی سر و ته ، بی منطق و بی مزه که به مدد بازی خوب دو سه تا از هنرپیشه ها و چند تا دیالوگ و صحنه کمدی می شد گاهی هم بخندی . نمی دونم من خنگ شدم ! فیلم خیلی معنا گرا بود ! من مخاطب عام بودم و فیلم خیلی خاص بود ! ... خلاصه نفهمیدم چی بود و چی گفت . حیف از این عنوان با مسما که می شد بهترین فیلمنامه رو از روی همین اسم نوشت . افسوس و صد حیف !

حیف از کمال تبریزی با این اثری که تو کارنامه اش به جا گذاشت ، حیف از توانایی های گلشیفته ، مهران مدیری ، آهو خردمند (با اون نقش لوسش) ، حبیب رضایی (من هر چی گذشت بیشتر دلم سوخت که به خاطر حبیب رضایی دلم برای این فیلم غنج می زد )  . تنها کسی که خیلی افسوس بازیش رو نخوردم رضا کیانیان بود که هر جوری هست و تو هر شرایطی بالاخره گلیم نقش رو از آب در میاره . حتی بازم صد رحمت به صبا کمالی و یکی دو تا از این نقش های فرعی . خوبه حالا شنبه رفتم و بلیت ها نیم بها بود . خلاصه که این سینما بد جوری رو به موت شده بدجور ...
 هیچ وقت دوست ندارم قبل از اینکه خودم فیلمی رو ببینم نقد و تحلیل و توصیفی ازش بشنوم و بخونم ولی بعدش حتما این کارو می کنم . اما این دفعه اصلا رغبت هم ندارم که بخونم ولی تو اگه حالشو داشتی می تونی ببینی بد نیست :

گفتگویی بی‌پرده با کمال تبریزی درباره فیلم جنجال‌برانگیزش

یک تعریف مردانه از فمینیسم

شما طلاق گرفتید ، ما هم شفا گرفتیم

همیشه هم پای «لیلی» در میان نیست

پری طلعت پور کیست ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
شاهد دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 00:42 http://blognet.blogsky.com

به بلاگنت سر بزنید ارایه دهنده کاملترین کد های موزیک مذهبی

علی لایق دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 23:07 http://www.radio-active.blogfa.com

سلام. وای چقده عصبانی! منم این فیلم رو دیدم ولی هرچی فکر کردم دیدم حیفه که بخاطرش وقت بزارم و نقدش کنم. با نظراتت تا حدود زیادی موافقم. زود به زود آپ کن. حیف از تو و این وبلاگ که اینقدر دیر آپدیت بشه. فکر طرفداراتم باش. موفق باشی.

پیوند پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 21:30

آره منم شنیدم که فیلم مزخرفیه.خوشحالمون کردین با آپتون خانوم:-)

علی لایق دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 12:08 http://www.radio-active.blogfa.com

سلام. آپ کردم. درد دل یک دانشجو

[ بدون نام ] جمعه 1 آذر 1387 ساعت 12:02 http://no-1.blogsky.com

خدا رو شکر که یکی هم عقیده پیدا شد ...

مسیح پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 10:45

سلام خانم نوشا وب جالبی دارید هرچند با رشته تحصیلیتون ای یه کم بیگانه است به هر حال موفق باشید خانم حسابدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد