هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

کوروش آسوده بمیر مملکت تعطیل است

سلام

روزهای قشنگ زمستونیت بخیر روزای زمستونی من هم قشنگه مخصوصا با این تعطیلی مدارس آن هم در بحبوحه امتحانات و اینکه من هنوز ورقه برای صحیح کردن ندارم ولی مگه میذارن ! مگه میشه تو این مملکت گل و بلبل بذارن بدون اینکه عیشت منقّص بشه از زندگیت لذت ببری ! بله تا وقتی دانشگاه معظم پیام نور هست حتما یه بمب ضد حال تو جیب بغلت هست چون به قول استاد عزیزم که رییس دلبرک دانشگاهمون هم هست " سیستم پیام نور فرق می کنه " ( وقتی این جمله با تصویر گوینده اش و اون حرکات چندشش میاد جلوی چشمم حالم بد میشه جان شما !!! ) البته بنده خدا راست میگه اون دانشگاه آزاد ... بازم حسابش از اینا پاکتره . پیام نور جان تو این سرما و تعطیلی و وضع راهها ما رو می کشند اون جا که عرب نی انداخت ( چون سرد بود و گاز نداشت و نون نداشت و رییس جمهور دلبرک هم اومد نگاه کرد و برگشت . عجب که تو این مملکت همه دلبرکند !!! ) بعد هم با پررویی تمام بعد از این همه پیگیری و تماس و التماس که بابا تکلیف ما رو روشن کنید امتحان داریم یا نه ؟ یا تو رو خدا حالا که این همه راه گز کردیم اومدیم و اینجا داریم از سرما قبض روح میشیم امتحان رو بگیرید ، گذاشتن غروب جمعه تعطیل اعلام کردن حالا یه عده از ده روز اونجا علاف بودن ، مایی که از شب قبل بلیت داشتیم و مجبورمون کردن بریم ، یه عده که وسط راه بودن ، وضعیت مرخصی گرفتن و زن و بچه و شوهر و هزار تا بدبختی بالاتر از اینا ... آخه تو این مملکت بی سر و صاحب کسی نباید پاسخگو باشه ؟!!!

منم که طبق معمول سرم بوی قورمه سبزی میده این اس ام اس رو برای رئیس جان استاد جانم فرستادم :« واقعا لطف و حسن مدیریت سیستم پیام نور شایسته تقدیر و تحسینه ». احتمالا تا حالا مهدورالدم شدم یا شاید بازم منو ببینه این دیالوگ همیشگی بین من و عزیزکم رد و بدل میشه :

 

عزیزک من ( با نگاه و دهن کج و قیافه چپ و چول ):شما لیسانستو کجا خوندی ؟

من (با شرمندگی و سرافکندگی!!! ) : من شهید بهشتی بودم .

عزیزک من ( با نگاهی عاقل اندر سفیه ): همین ! خوب پیام نور نبودی دیگه ! پس این سوالتم از سر ناآگاهیته ! سیستم پیام نور فرق می کنه ! ... ( و ذکر مصیبت اینکه پیام نور چه هست و چه و چه )

من :

 

این مصیبت نامه را در اینجا به پایان می رسانم چون سردردم بدجوری داره عود می کنه ...